Hoppa över navigation

idag hade jag tänkt att jag skulle vakna runt nio och ta vara på dagen. eller ta vara på dagen, vad skulle jag göra. men jag ville iaf gå upp i tid. men när jag vaknade klockan nio så var jag pigg och så men hade fortfarande några timmar att ta igen, så jag somnade om och vaknade för ett tag sen.
nu kollar jag på äntligen hemma och funderar på vad jag ska göra idag, kanske ta en promenad? vad annars ska man göra. östhammar på vintern är värdelöst, öregrund på sommars är värdelöst. men funderingar på att ta min lilla väska med mina ägodelar och åka till öregrund finns ändå. där kanske det finns något.. som vadå? nej ingenting där heller. vi får väl se vad som händer. nu tänker jag ropa och fråga mamma om jag kan få frukost på sängen.
Pusspuss

One Comment

  1. Sv: Aaw! Och jag blev glad av att träffa dig också, och alla andra dramabarn givetvis.
    Puss ❤


Lämna en kommentar