Skip navigation

vilken dag, vilken underbar dag.
klassen som är bäst i världen var det även idag. trots att maria tycker att kvinlig onani är äcklig.
jag vaknade halv åtta men bussen gick inte förän kvart i nio så jag och elin hade en mysig morgon och drack kaffe, sen var ju skoldagen underbar, kanske för kort. klassen gör mig lycklig.
till och med min bussresa var bra idag. synd att det slutat tråkigt, elin åkte till gräsö, victor till robin och jocke hem. så nu sitter jag här och väntar på att postkodsmiljonären ska börja för det ska jag kolla på med mamma och pappa. skulle ju inte vara helt fel att gör någonting någon gång.
men det är väl inte helt fel att hänga med familjen, synd bara att det är samma visa varje helg.
ge mig något att göra.

jag får glädjas åt let’s dance finalen, det tycker jag ska bli kul. dricka coca cola och trycka i mig chips och bli en tjugis.
jag gör ett försök till att sluta röka idag. jag tror det kommer gå riktigt bra. vem behöver giftpinnar?

här kommer en bild på mina nya skooooor.
yjohoho-copy

Kommentera

