Skip navigation

Solen skiner och om jag skulle göra en bedömning utifrån enbart vad jag ser så blåser det inte lika mycket idag. jag har ganska ont i huvuvet och är svullen i halsen. men vad gör det när det är fredag, sol, sovmorgon och jag har nya skor.
idag har vi drama och mediakommunikation. och jag tänker vara i skolan hela dagen. jag måste sluta gå hem. jag vill inte gå hem. jag gör det bara, för att jag inte orkar. jag måste ta tag i mig själv eller skaffa hjälp, ordentlig. Denise kommer inte idag heller så jag får fortsätta på mediekommunikationen på egen hand, lite jobbigt. efter skolan ska jag hänga någonstans med någon till typ fyra då jag ska åka hem. hem till östhammar, hem till mamma och pappa. hem och smörja in mina nya skor med svart skokräm.
nu är det nyheterna och nyhetsmorgon, jag vet inte men jag har börjar bli typ lycklig av att kolla på nyhetsmorgon. tyvärr är ju själva nyheterna inte alltid sådär jätte trevliga, men ofta är det väldigt intressant. det gör mig mer bildad, visst? och eftersom jag inte är smart är detta ett sätt att försöka dölja det.
frågan inför helgen är , ifall victor ska på tvspelskväll på lördag, vad ska jag göra? tänkte åka till elin först, men då skulle hennes föräldrar bort och eftersom hon bor på gräsö och hennes enda sätt att ta sig därifrån när det inte är sommar är hennes föräldrar så måste hon åka in till uppsala. så då ville jag komma hem till henne i uppsala men då skulle hon plugga och visste inte om hon hade tid med mig. mycket ledsamt.
nu ska jag strax kolla på vädret, ta en till kopp kaffe, göra frukost och klä på mig, iaf småsmåning om.
elin hälsar från sängen där hon ligger och sjunger ”vi dansar rimba i engelska parken”.
puss

Kommentera

