Skip navigation

nästan tre timmars sömn gjorde allt lite bättre, förutom mina otroligt jobbiga smärtor i nacken. man ska inte sova på osthyvlar. fast iofs gör elen det jämt men hon är ju från gräsö. och nu kom jag att tänka på  ”vem va det där då” ”äh hon är från gräsö” kanske lite svårt att förstå men ack så roligt.
men hur tänkte jag nu, jag sover i tre timmar så jag har ännu svårare för att somna när jag verkligen ska sova.  fast jag är ju fortfarande ganska trött så det kanske löser sig.
imorgon blir det idol med elen. och på lördag är det fest i uppsala eller i öregrund.. det lutar åt uppsala men med mig vet man aldrig. egentligen ska jag ju packa nu. sista natten i östhammar. men det känns så jobbigt. nu har jag missat tre timmar av en kväll. det suger. måste göra alltid mycket snabbare nu för att ta igen den här tiden.
imorgon ska jag ha med mig; blomma, kakor, ljusstake, adventsljusstake och resväskan. GLHF

dsc03313

och till mig själv; GLÖM INTE NYCKLARNA TILL LÄGENHETEN.. hm, kanske ska lägga ner dom direkt.

Kommentera

